Translate

2016年3月19日土曜日

who is the best liar ???!!!

久しぶりにトランプやりました。おもしろい!国によっていろんな遊び方やルールがある。
私たちが昨日やったのはダウト。1から順番に13までのカードを出していく。でも前の人が出したカードよりナンバーがひとつ上のものか、下のものをだせばいい。例えば1をだした人の次の番の人は、13か2を出す。なかったらうそをつく。(違う数の手持ちのカードを13、とか2とかいってだす。)

we played card last night. we played cheat each country has different games and rules.
We played cheat last night. You put a card 1 to 13. when a person put a card number 1 , you  could put a card number 13 or 2. If you dont have the number you need to 'cheat'


嘘が得意な人。顔に出ちゃう人。性格でますね~。
面白すぎて、気づいたら1時間以上やっていたっていう笑。
some are very good at 'cheating' and some aren't.
That was too much fun! we played the game over an hour! LOL

誰が一番うまくうそをついたでしょう???笑
who was the best cheater? LOL

トランプもいまやネット上でやったり、PC相手にしたりなんだろうけど、やっぱり、旅仲間とやるのは格別に楽しい!!!

You could play card with PC but it totally different if you play with travel friends ! 
That is totally fun!!!

トランプやりに屋久島ユースにきませんか?笑。

Do you wanna play card with us ?:p

0 件のコメント:

コメントを投稿